October 8, 2010

Ketidakpuasan hati -.-

1# Tak aci tak aci! Budak petang ade jamuan raya woh. Boleh pakai lawa-lawa. Dah la hari ni last raya. Tak adil!

2# Apesal pulak tarikh final exam dipercepatkan seminggu? 8Nov jadi 25Oct. Tak sedia lagiiiiiii 'O' Mcm mane dgn sejarah? dan sains? dan dan, subjek yg lain lain tu. Oh my, kami bukan ROBOT! Kami bukan seperti button "printscreen" yg ade pada keyboard ini. TIDAK!!!

3# Kenapa Ibnusina jadi mangsa dalam masalah ini? Kenapa pilih kelas kami? Benda itu memalukan. Oh tidak! Don't make us look nerd, teacher! Ah Ah, smpai hati. Dah lah kene pkai baju kurung, fikir nk beraya ke? Depan pelajar-pelajar lelaki yg besar besar tu? Oh, apelah nasib aku nanti D: Prepared for the humiliated!

4# Wey, jgn pk korang tu bijak sangat kot? Same je aku tgok pon. Bajet tahap gaban -.- Fuh, ayat yang kurang ajar untuk budak yg kurang ajar. Adakah itu salah? Tidak bukan? Dan jika kami nerd , kami :

     - hanya akan menghadap buku 24hours non-stop. Tp tgoklah, hampir semua budak yg korang kata nerd itu ade facebook. Jadi, korang pernah ke lihat nerd maen facebook? Tak kan? Fikir guna otak der.

     - klau kami nerd seperti yang korang yg tk nerd ni kata, kitorang tkkan tau lagu lagu yang baru released. Tp kenapa kitorang rasa kitorang lagi advance dari korang? -__________- 

     - tkkan la kitorang ni pndai hangout klau kitorang ni nerd? Hah, cinema? window shopping? Ke korang engt kitorang ni kluar just nk pergi bookstore je? Wey, korang silap!

So the question now is, adakah kami yang nerd atau korang yang nerd? Jangan nak fikir korang terer sangat lah kan. Think about it okay.

5# Megat Terawis jahat! Harap badan je taff tp hati tkda. Ape salah aku smpai kau cakar aku dua kali? HAH? 
translation : Megat Terawis ialah seekor kucing. Ye, saya mengaku namanya agak poyo tp jangan salahkan saya. Tanyalah tuannya yang agak poyo juga, Arissa HAHA