October 31, 2010

Congrats :D

Yeah, maybe it's true that they just find us when they need some helps. but after that, they just continue their life like before. like nothing happens. like we're not helping them. Yeah yeah, finally, i got hit with that stupid something. 

Mula mula, adakah anda akan kata yang cerita ni hebat? Oh ya, memang tk disangka yang cerita ni akan jadi hebat sebegini. Dengan lakonan anda yang sangat mantap dan lakonan saya yang sangat mengikut skrip. Bodoh bukan? Kata jelah, sangat terbuka hati untuk menerimanya. Lain kali buat lagi ye, best best (!) Kedua, selepas anda baca benda alah ni, saya pasti, yakin anda akan kutuk saya depan belakang kiri kanan. Anda buatlah ye. Memang saya juga yang bodoh sangat pergi layan cerita ni dan memang saya layak menerimanya. Tapi, saya nak anda tau yg saya ni manusia biasa, ada tahap kesabaran. Oh ya, dan saya dah lama bersabar dengan anda ;) Ketiga, berhenti gunakan kawan kawan saya yang memang 100% tk da kena mengena dengan cerita ini. Anda boleh gunakan saya tapi tolong jangan sesekali libatkan mereka dalam cerita ni. Sebab ape? Bukan ke klimaks dalam cerita ni ialah melihat saya sakit hati? Kan? Jadi, just straight to the point, tk payah gunakan mereka. Mereka tk bersalah dan tk berhak untuk disakiti (!) Papepun, saya ingin mengucapakn tahniah sebab cerita anda ni berjaya mendapat sambutan hangat :DDD
Iye, saya tahu kata-kata saya amatlah biadap dan berkias-kias. jadi, SAYA MINTA MAAF (!) Tapi tolong lah, jangan babitkan saya dalam cerita macam ni lagi. Terima kasih.

=_________________________________________________= 
bak kata pepatah, siapa yang makan cili, dia yang terasa pedasnya :)