November 3, 2010

Upside down !

Uh, tak faham betul dengan manusia zaman sekarang ni. Kerja tk habis habis nak tunding jari. Salah dia , pergi kata salah orang. Memang keras hati nak mam betul (!) Asal? Tk cukup? NAH (!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)

Orang tak carik gaduh, jangan lah nak carik gaduh ngn orang. Mentang mentang geng kau ramai, fikir aku takut lah. Geng semut hitam tu lagi aku takut kot -.- Dah lah, malas nak cakap dengan orang yg bagus mcm kau. Yang aku tau, aku super duper not interested dalam pergaduhan ni. Dan satu lagi, tahap kesabaran aku dah tinggal 1 lapis je lagi. Kau tunggu je lah masa nya nanti :)

Okay, secara rasminya, you're not apart of my bestfriends anymore :D Sebab apa, kawan kawan aku bukan jenis yang suka jadi batu api macam kau. Dan, jangan lah nak bersusah payah lagi carik aku. Aku tk berminat utk terbabit dalam kau punya permainan batu batu ni XD

Untuk kali ke seratus lima puluh juta, saya ingin kata yang saya benci akan copycats (!) Alangkah susahnya perkataan tu untuk difahami ye? Pelik, apa yang saya buat, semua nak tiru. Rimas ! Faham tk rimas? Klau tk faham bukak kamus dewan ya -_____-

Mesti korang akan cakap : "Lah minah ni ! Dah berapa hari tk update. Pastu bila update nak mengamuk tk tentu pasal pulak ! Baran nak mam." -.- Hello then. Selalunya orang akn cakap benda ni sebelum cerita pape, tp  ni terbalik sikit. Bagitau lepas habis cerita.
Lama tk update, actually tk lama pun, 3 hari je baru kot. Banyak gila cerita cuma malas nk post. Nanti tk pasal pasal ada yang menangis pulak sbb sakit hati. Takda masa nk pujuk XD Cerita kt atas ni, actually banyak bahagian. Tp selepas director suruh cut scene tu, saya pun cut jelah. So, dapatlah cerita pendek tu. Kepada yang hati dia tersakit sikit atau banyak tu, terima kasih banyak banyak sebab terasa hati xP Malas sebenarnya nak gaduh gaduh ni tapi, bila orang tu dah siap bagi carpet merah, kita nk buat mcm mane. Ikot jelah carpet merah tu masuk dlm pergaduhan ni. Btw, harap lah pergaduhan ni habis cepat sebab semakin lama, semakin muak dengan pergaduhan pra-matang ni. Haish, dan berhenti kata kita ni satu keluarga atau sisters. Setakat perkataan baik tk payah lah. Korang tk membuktikan kebenaran statement tu pun. Hurm. Okay, berundur dulu ^^v