November 14, 2010

Panas ~.~

Apa yang panas? Cuaca? Tak, tapi hati yang panas. Bila dah panas, kita pendam. Bila dah pendam, jadi dendam. Bila dah jadi dendam, memang dah tk dpt kawal diri lah kan. Rasa mcm nak bunuh je, lepas tu bakar, lepas dah bakar, campak dalam sungai HA-HA -,-

Apakah perasaan anda bila anda dah pendam sakit hati berkurun-kurun semata-mata tknak orang tu terasa tp orang tu kerja tak habis² nak sakitkan hati kita lagi. HELL YEAH? Entah ada perasaan ke tak pun tktau lah HA-HA -,- Tapi bila orang buat dia terasa hati sikit, satu dunia dia hebohkan. Yang tk boleh blah nya, dia masih cuba nk sakitkan hati kita. Tak faham betul .

Oh ya, tahniah atas kejayaan anda dalam menyakiti hati saya. Nampaknya, usaha anda berhasil HA-HA -,- tak payah nk tahniah sangat lah budak. Saya sudah sangat menyampah dengan anda, sangat sangat menyampah. Yes, finally. Respect saya pada anda pun dah tipis. Maaf, tapi anda yang memaksa (:

Lastly, if you don't mind, saya harap anda boleh ubah sikit perangai anda yang bagus tu. Klau saya yang keras hati ni cuba juga nak berudah, tkkan anda tk boleh pula kan? So, take your stuff and get your ass out of my life :D