November 25, 2010

Stop .

DUH, APA MASALAH KAU ?
_________________________________________________________________

Atau patut aku cakap, apa masalah aku? Doh, asal aku BODOH sangat? Terpedaya dgn kau? Kau tahu, sebab kau, SEBAB KAU, aku mungkin akan kehilangan kawan² aku. Sebab tipu helah kau dan sebab sikap bodoh aku yang mudah mempercayai. Tolong, pergi dari hidup aku. Aku suka kau bongek, tapi aku lebih sayangkan kawan² aku. TOLONGLAH BLAH. Aku tak tahan, aku lemah, aku taknak terlibat dah, aku taknak! Cukuplah klau sekali je, aku tk larat nak ulang lagi benda yang sama. Kau datanglah balik dalam hidup aku bila kau dah belajar erti kasih sayang, bila kau dah pandai nak hargai aku, time tu, aku akan sambut kedatangan kau. Tapi klau kau tak mampu nk buat semua benda ni untuk aku, tolong pergi dari hidup aku dan jangan cuba datang balik. Tolonglah, cuba faham perasaan aku. Aku terseksa bila perasaan aku kata lain, tapi aku kena bertarung dgn apa yang aku tahu pasal kau. Dan sekarang aku tak mampu dah. Jadi tolonglah! Aku terlampau bodoh untuk mengharapkan macam² dari kau tapi kau tk bagi apa apa pun dkt aku selain terus menyakitkan hati aku. Benda tu je ke yang mampu buat kau bahagia? Dengan cara sakitkan hati aku? Mainkan perasaan aku? Wei, berhenti lah! Aku dah cukup menderita. Cukup sangat! Huh, terima kasih atas apa kau dah buat kat aku selama ni. Maaf doh, aku tkda hadiah untuk semua tu sebab aku tk pernah menjangkakan benda tu akan berlaku. Ya, aku bodoh. Pergi percaya kau, sial en? Percaya omongan kosong kau tu. Wei, sudah lah, sudah.


Duh, kau tahu, aku dah try banyak kali untuk click button tu, tapi tak pernah berjaya. SEBAB KAU. Virus apa kau pakai der? Menderita aku! Huh, kau nak aku jujur? Ya, aku jujur. Aku bodoh sebab aku pergi jeles pasal kau. Aku bodoh sebab aku stalk kau. AKU BODOH SBB AKU SYG KAU. Kali ni, aku tknak jadi bodoh dah, sebab aku tknak kau mainkan aku lagi. Aku tknak kau lupa yang kau tu insan biasa, bukannya yang ada kuasa untuk mainkan hati sesiapa je yang kau suka. Mahkota kemenangan atas kepala kau tu, hanya sementara! Hey, tolong, HENTIKANLAH SEGALANYA! 
_________________________________________________________________

Mcm bodoh bila aku kata lagu ni macam perasaan aku dkat kau sekarang -,-
 

p.s Mamat dekat tepi sekali belah kanan tu kawaii lah :)) heeehaaa ...