November 4, 2010

Ngeeyah ;)

Thanks a lot girls. Y'all helps me a lot and I don't know how to reply it. So, meh sini aku nyanyikan satu lagu memang spe-sial untuk korang. Hayati lah x)

Eherm, testing testing *cuba microphone

Err, assalamualaikum. Saya Norfarhanahms ingin mempersembahkan lagu "ciptaan saya sendiri" ini kepada kawan kawan yang saya sayangi sekalian. Saya ikhlas menyampaikan lagu ni tapi kalau korang terharu sangat, saya amat mengalu-alukan kedatangan ice blended Latte + Vanilla dengan extra jelly 70 sen secara percuma. HAHA, papepun, terimalah.

* You can count on me like 123, I'll be there,
   And I know when I need it
   I can count on you like 432,  and you'll be there
   Cause that's what friends are supposed to do, OH YEAHHHHHH (!)

Fuhh, amacam? sedap kan? Suara macam kucing nak melepas pun ada XD NGEEYAH NGEEYAH NGEEYAH!

Btw, gambar itu sangat lawa selepas diedit sebegitu rupa. HAHA. Bak kata Malia, thumbs up & tongue up !

p/s ni merupakan contoh post yang kekurangan idea. HAHA