August 13, 2010

Pengopi -.-

Wahai anda,

Saya berharap anda dapat mengubah sikap anda yg suka mengopi dan menfotostat cara saya. Saya ini bukanlah arif atau pakar dalam bab-bab ini tapi saya bermohon kepada anda agar tidak mengopi dan menfotostat cara saya lagi kerana saya tidak mahu ada sesiapa yg sama dgn apa-apa benda yg saya ada, secara langsung atau tidak langsung --

Saya hanya ingin orang melihat hasil usaha saya sendiri, dan tidak memandingkn hasil saya dgn hasil anda kerana saya yakin orang akan mengatakan bahawa saya yg mengopi dan menfotostat cara anda sedangkan situasi sebenar adalah sebaliknya ---

Saya minta maaf sekiranya kata-kata saya menyinggung perasaan anda atau apa-apa yg sewaktu dengannya tapi saya nk awak tahu, sekiranya ada yg tiru hasil anda, ape perasaan anda? Renung-renungkanlaa ya anda :)