August 28, 2010

Birthday

Helloooooooooooooooooooooooooooooo :D

Memandangkan kakak saya telah membuat facebook, maka dengan rasminya facebook saya sudah tidak ade privacy lagi. Asal tuka status saje, dye pasti akan jadi orang pertama yg meng-like-nya -____- Kengkadang rasa malas je nk tuka status , mesti terpampang namanye itu. Blog ini sajalah benda yg mereka tidak tahu lagi, yeahh. Eh, terkutuk kakak sendiri pulak XD Astaghfirullahhalazim.

Jom, mulakan cerita. Dalam masa 1 minggu, ade 3 orang yg da tambah 1 angka pada umurnya. Mereka da tua XD

24 Ogos : Nik Eirdhina punye hari meningkat tua
26 Ogos : Malia Amri punye hari meningkat tua
28 Ogos : Kak Azy punye hari meningkat tua dan .... tinggi XD

Selamat Hari Meningkat Tua diucapkan kepada ketiga-tiga mereka. Haha, korang da tua XD *lupa yg dye tua lagi awal

Hadiah yg diberikan kepada ketiga-tiga birthday girl ini adalah sama. Hadiah paling ikhlas iaitu sebentuk senyuman yg paling manis dari saya ^__________^ Hargailaa ye ? Susah nk dpt ni. Takde jual kt bazaar ramadhan XD

Memandangkan anda semua sudah tua siket, saya doakan anda semua panjang umur agar lebih tua dan dimurahkan rezeki agar boleh bagi saya duit raya naty :D haha . Jaga diri anda baik baik, belajar elok elok, jangan malas malas, jangan nakal nakal. Okey? Semoga tahun bersama umur yg baru anda lebih baik dari umur yg dulu. CHAIYYOK !