April 10, 2011

Secrets revealed


 Pernah tak terfikir, kita penat penat letak 100% usaha untuk jadi yang terbaik, untuk jadi yang paling susah mereka tinggalkan, paling susah untuk mereka lupakan dan cuba untuk jadi orang yang paling mereka sayang.  Tapi tetibe kita dapat tahu yang sebenarnya kita lah yang paling teruk dalam hidup mereka, kita lah orang yang paling senang mereka tinggalkan, kita lah orang yang paling senang mereka lupakan. Paling sedih, kita dapat tahu sebenarnya kita lah orang yang paling sikit sayangnya. Ouch it's hurt. Tapi inilah kenyataan yang kengkadang kita terpaksa terima.

Apa nak buat? Kalau anda rasa anda bahagia dengan mereka, jangan pernah sesekali berhenti halang mereka dari keluar dari hidup anda. Kalau anda betul betul sayangkan mereka, jangan pernah sesekali cuba untuk give up.

Eherm, saya mintak maaf. Saya dah halang awak. Tapi masa tu, awak macam dah tak sayang saya. Saya biarkan awak pergi. Tak bermakna saya tak sayang awak. Mereka kata, "Fight for your happiness". Saya tahu, cuma saya tertanya-tanya, adakah saya happiness awak? Jujur, awak happiness saya buat masa ni. Saya tahu, di mata awak saya langsung tak berkorban untuk dapatkan happiness yang saya cakap tu. Awak tak tahu. Awak tak tahu yang saya sebenarnya sedih tengok awak happy dengan orang lain. Seolah-olah awak cuba bagitahu saya yang saya bukan happiness awak. Saya undur selangkah. Saya tetap berlakon macam takda pape berlaku. Saya tetap senyum untuk kebahagiaan awak tu. Tapi dalam hati, awak takkan tahu. Sebab saya takkan tunjuk kesedihan saya. Kalau betul saya dah tak bermakna apa apa dalam hidup awak, saya terima. Atleast, saya tahu. Saya taknak awak paksa saya lupakan awak. Sebab saya takkan. Err , okay. Lastly saya nak awak tahu, saya rindu + sayang awak. Hak awak nak percaya atau tidak.                                               Oh tetibe. Awak kata awak give up. Saya terima. Saya macam dah tak tahu nak buat apa. Saya hormat keputusan awak. Itu hak awak, saya dah halang awak, tapi awak tetap dengan pendirian diri awak. Saya biarkan awak pergi. Erghh, saya speechless. Saya nak awak tahu, everytime awak pandang belakang, saya akan sentiasa ada untuk awak. Walaupun saya tahu awak takkan pandang belakang tapi ... K saya akan sentiasa ada disini untuk awak. 
*ayat budak gedik memang mcm tu, buat dunno sudah -.-

Okay, lega sikit bila dah lepas dekat belog. Sekurang-kurangnya, perasaan sebenar dah diberitahu. K bye :D