June 17, 2010

Goodbye holiday

Tinggl 3 hari je cuti ptengahan thn na berakhir. So, in my mind is :

" Fanaa, mnfaatkn masa 3 hari tu "

Huh, 1 minggu stengah cuti ptengahan thn ni di buang dgn melakukan perkara2 sperti berikut :

1. Online Facebook dan Myspace
2. Dengar lagu
3. Tengok tv
4. Texting smpai bole hbis RM20 dlm mse 2 minggu. Hebat bukan ?

Homeworks just bru buad maths. Ah, aku sungguh malas ! Holiday da na abis. The best thing is dapt meet kwn2 blek. Swear miss mreka. The sad thing is na kne amik result exam, dalah aku tension plus ta brape sehad time tu. And, seriousely, ta sanggop aku na jmpe TUTT !! Malahan, still ta buad kputusan samada na pkai lg bju biru or na tuka bju putih. Huh, my study become worst and worst -.- *demenit!
Adoi, papepun, esok mmg kne pksa diri buad homeworks. And, kne dtg skola ary Isnin naty. No choice anymore . Sumpah ta suke!! -___-


Disini, saya ingin menyatakan bahawa saya telah menggunakan cuti sekolah saya dengan melakukan perkara-perkara yang tidak berfaedah dan saya juga telah menangguh kerja rumah saya atas sebab yang tidak munasabah iaitu MALAS. Saya berjanji akan menyiapkan kerja sekolah saya sebelum sekolah bermula walau dengan apa cara sekalipun termasuk 'hentam'.Dan saya juga berjanji akan bangun awal sebab selama ini saya bangun lambat sebab itu makin lama saya makin lambat hadir ke sekolah. Selain itu, saya juga berjanji akan menumpukan 100% tumpuan kepada pembelajaran di dalam kelas. Disamping itu, saya juga ingin menyatakan bahawa saya ingin ubah diri saya atas sebab-sebab tertentu.Sekian ^^v