June 17, 2010

Chitt Chatt Chott

Ahah, asallah aku punye T tu msti double? Jwpnnye adalah krana saya suka double  *alasan yg kerek xD

A post to tell everyone who I chat with this holiday.


Of course laa kwn2 aku ngn si unta sorg ni. Firstly chat ngn Fifa. Mntg2 la skrg Fifa World Cup, kau pun slalu online ehh *tada kne mengena lgsong
Kami berborak psal kwn lama yg da lenyap di bawa arus. Dye ade ajk gi WWM tp aku tolak. Huh, tadapat meet kau. Plus, aku segan laa ngn dye = =' Dye dalah asrama, asrama agama plak tu. Sapelaa aku nk dibndingkn ngn dye ? Hahah, emo jap xD

Selang beberapa minit chat ngn Fifa , telefon rumahku melalak. Dan semestinya aku laa yg angkt.. Guess who ? Ezzati call. WALAWAIII XD Berborak sehingga kakakku engt aku bergayut ngn boyfriend -.- Kami berborak psal mcm2.. itu ini sana sini ;D

Then, aku offline dan letak telefon. Tamat sudah crite saya. Hebat bukan ? *ngee :D
but, dgn chatting dan berborak dgn mnggunakan gagang telefon tu ta mmpu nk buang rasa rindu aku kt dyorg. 
I miss you so much :'(