March 15, 2011

Finally ...

Amaran : Post ini mengandungi unsur unsur berlagak + show off. Sesiapa yang rasa budaya ini sangatlah tidak elok, cepat cepat lah click "close tab". Sekian.

Err, berlagak? Show off? Apa semua ni? Tak tahu cerita pun? Cer cite cer cite (!) Kay, actually takda niat untuk berlagak mahupun show off dekat sini. Just nak cerita pasal perasaan kita bila dapat sesuatu yang dah lama kita nak. Eh jap. Kita? KITA? KITA?

Okay, korang mesti pernah idamkan sesuatu kan? Lah, tak payah nak tipu lah kalau korang kata, "Takdalah, mana ada". Hundred percent sure korang pernah teringinkan sesuatu. Ada certain people yang dah dapat, dan ada yang tak dapat lagi. Key word dia hanya, sabar :)

*Dahlah, stop lah memvevel. Cepatlah cerita apa yang kau dapat tu -___-
Err, okay okay. Sabarlah. Kena buat introduction dulu. Takkan lah nak pakai terjah je. Hah, ni hah apa gua dapat. Tengok lah, tengok O.O


Semalam, bersamaan 14.03.11, gua dapat DSLR yang dah lama gua nak tu. Tapi takdalah kecik macam Si Danbo ni punya. Gua punya model Nikon D3100. Curi dekat kedai Foto Flash, AEON Wangsa Maju. Harga? Eh, kan gua kata gua curi -.- HAHA. Nah, harga dalam lingkungan RM2***. DSLR mana ada yang RM1.50, sayang. Semua mahal -____________-

Balik rumah, macam biasalah. Kena buat baik. BUAT BAIK? Err, yelah. Buat baik. Takkan lah nak kena story jugak? ....... K fine! Balik tu, mama dah memvevel soh simpan warranty card dengan resit dalam laci. Kot kot nanti ada pape. Lepas tu simpan barang barang dalam peti sejuk. Almaklumlah, time tu baru balik Giant. Beli barang kakak. Then masak maggi. Atau lebih tepat, dipaksa masak maggi -.-Fine, akur jelah kan. Alah, biasalah. Jadi baik kejap. Orang baru dapat barang kan, yang ada tanduk pun boleh tetiba ada sayap. Err faham? o.O

Perasaan time dapat tu, WAHAHA, DUNIA INI GUA YANG PUNYA \m


HAHA, tu before tetiba ada suara mencelah suruh buat itu buat ini. K fine, akurlah lagi kan. Nanti ingat kita lupa diri pulak kan. Takpe takpe, demi DSLR, gua sanggup !

p/s Gua ada DSLR, lu ada kewwwwwwwww ? HARHAR, BERLAGAK NAK MAMPUS. BOLEH JALAN AHH. MENCIK GUA -.-