September 17, 2010

Goodbye dear :'(


Saya tk pernah terfikir bnda ni akan terjadi. Kenapa! Kenapa org tk suka tgok kita bersama? Bila saya berada dgn awk, ada je org tk puas hati. Saya tk suka! Saya tk pernah suka dgn keadaan ni. Smpai bila saya kene tingglkan awk sndirian? Saya pasti akn rindu awk. Maaf kali pertama saya mengenali awk, saya sangat tidak menyukai awk, sbb saya belum kenal siapa awk sebenarnya. Tp skrg, saya dah kenal. Tp knp semua bnda harus berubah time saya mula menyayangi awk? HUH. Wahai facebook-ku sayang. Maaf, saya terpaksa tinggalkan awk dlm penjagaan org lain buad sementara wktu. Bukan saya tk syg, tp saya kene kejar masa depan saya. Exam akhir tahun da dekat. Lagi pun sayang, kakak saya yg "baik hati lagi pemurah" itu bwk balik lappy dye. Klau ade masa, saya akn datang lawat awk hari sabtu/ahad. Saya janji bila dah betul-betul smpai waktu, saya akn datang jaga awk seperti sediakala. Oh my honey, saya pun nak mintak maaf. Lepas ini, saya akn jadi sangat jarang post cerita dkt awk. Saya nk awk tau, saya tk lebihkan tumblr malah saya lagi lagi jarang dgn tumblr. Saya da tukarkan rupa awk. Honey, you look gorgeous sngt! You both jaga diri baik-baik okay? Saya pasti akan rindu awk berdua :'| Jgn lupa saya. Thanks for being with me everytime. 


I love you facebook & bloggie. Muahhhh :-x